§ 1
[Postanowienia ogólne]
1. Konkurs jest realizowany w ramach organizacji wydarzenia IT is ME - Festiwal innowacji studenckich (dalej jako Festiwal).
2. Festiwal jest inicjatywą mającą na celu:
3. Festiwal odbywa się w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (dalej jako AGH) i składa się z Konkursu studenckich innowacji oraz jednodniowego wydarzenia (dalej jako Wydarzenie), w czasie którego zostaną zaprezentowane wyniki Konkursu. Wydarzenie odbędzie się w dniu 26 października 2023 r. w budynku Instytutu Informatyki (D-17), i przestrzeniach przyległych do Instytutu Informatyki AGH, tj. holach i placu przed budynkiem Instytutu.
4. Organizatorami Festiwalu są: AGH oraz Fundacja Try IT (dalej jako Fundacja).
5. Kontakt do Organizatora: dss@agh.edu.pl.
6. Konkurs, mając na uwadze cele wskazane w ust. 2, jest konkursem z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu, w rozumieniu przepisów podatkowych.
§ 2
[Konkurs studenckich innowacji]
1. W Konkursie studenckich innowacji (dalej jako Konkurs) mogą wziąć udział zespoły osób studiujących (już istniejące np. w ramach kół naukowych lub stworzone na potrzeby Konkursu) - dalej jako Uczestnicy. Konkurs jest przyjazny osobom z niepełnosprawnościami.
2. Konkurs studenckich innowacji trwa od 15 czerwca 2023 r. do 30 września 2023 r.
3. Zgłoszenie uczestnictwa w konkursie odbywa się w formie elektronicznej przy użyciu formularza dostępnego na stronie internetowej wydarzenia (www.itisme.agh.edu.pl) w terminie do 30 września 2023 r. Organizator zastrzega sobie możliwość ogłoszenia na stronie internetowej Festiwalu dodatkowej możliwości zgłaszania uczestnictwa w Konkursie.
4. W terminie do 30 września 2023 r. Uczestnicy konkursu zobowiązani są do przesłania drogą elektroniczną szczegółowego opisu projektu zgodnie z formularzem dostępnym na stronie internetowej Festiwalu. Opis projektu powinien zawierać:
5. Pod pojęciem innowacji rozumie się w szczególności pomysł, projekt niezależnie od stopnia zaawansowania jego realizacji czy prototyp z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, bez ograniczeń dotyczących dziedziny nauki, dyscypliny oraz obszaru tematycznego, jakiego dotyczy. Przykładowe obszary tematyczne to: medycyna, pomoc humanitarna, ekologia, transport, odpowiedzialność społeczna, komunikacja międzyludzka, cyberbezpieczeństwo i inne.
6. Projekt zgłaszany do konkursu może dotyczyć innowacji w dowolnej dyscyplinie, jednak w konkursie istotny jest aspekt wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych. Technologia IT może być elementem innowacyjnego rozwiązania lub narzędziem wspomagającym jego opracowanie, integrację lub udostępnienie. Organizator nie ogranicza kreatywności Uczestników, jedynie dla przykładu wskazuje, że innowacyjne rozwiązanie może być oparte o metody AI, może wymagać metod symulacji komputerowej podczas opracowywania, może zawierać komponenty programowe integrujące różne urządzenia, może być udostępnione w formie aplikacji webowej czy mobilnej.
7. Przy ocenianiu zgłoszeń konkursowych będą brane pod uwagę:
8. Szczegółowy sposób oceny i punktację zgłoszeń konkursowych określa Komitet Naukowy, o którym mowa w ust. 8.
9. Do oceny zgłoszeń konkursowych Organizator powołuje się Komitet Naukowy w składzie:
10. Innowacje uznane przez Komitet Naukowy za najlepsze zostaną zaprezentowane przez dwoje reprezentantów każdego zespołu podczas wydarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 3 Regulaminu. Komitet Naukowy po zaprezentowaniu wybranych projektów w drodze głosowania wyłoni minimum 3 nagrodzone innowacje. Dodatkowo jedna innowacja związana z cyberbezpieczeństwem zostanie nagrodzona Nagrodą Specjalną, ufundowaną przez Fundację Women4Cyber Poland. Organizator przewiduje nagrody pieniężne dla każdego z najlepszych projektów oraz w ramach Nagrody Specjalnej.
11. Wypłata nagród, o których mowa w ust. 10 nastąpi po zakończeniu Konkursu i zaksięgowaniu przez Fundację wpłat od Sponsorów.
12. Informacja o wyborze innowacji do zaprezentowania podczas wydarzenia, zostanie przekazana Uczestnikom w terminie do 13 października 2023 r. drogą mailową na adres podany w formularzu zgłoszeniowym. Uczestnicy z tej grupy mają obowiązek przygotować 10-minutowe wystąpienie o swojej innowacji, które zaprezentują w czasie Wydarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 3 Regulaminu.
§ 3
[Siła wyższa]
W sytuacji wystąpienia siły wyższej, tj. okoliczności nieprzewidywalnych, nagłych i niezależnych od Organizatora, w tym zmiany sytuacji epidemicznej, Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub przeniesienia Festiwalu na inny termin, a w szczególności przełożenia terminu Wydarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 3. Informacja o odwołaniu lub przeniesieniu zostanie opublikowana na stronie www.itisme.agh.edu.pl oraz przekazana Uczestnikom i Sponsorom drogą mailową.§ 4
[Ochrona danych osobowych]
1. [Ochrona danych osobowych]Informacja udzielana zgodnie z wymogami art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 26 Rozporządzenia Paramentu Europejskiego 1 Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,RODO') zawarta jest w ust. 2-11 poniżej.
2. Administratorami danych osobowych Uczestników są:
3. Akademia Górniczo-Hutnicza im Stanisława Staszica z siedzibą w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, zwana dalej „AGH”,
4. Fundacja Try IT, ul. Kawiory 21; 30-055 Kraków, Budynek D-17; nr NIP: 6772456275 oraz REGON: 38705270600000, zwana dalej “Fundacją”, zwane dalej łącznie „Administratorami”.
5. Współadministratorzy będą przetwarzali dane osobowe Uczestników Konkursu przekazane przez podczas dokonania zgłoszenia oraz dane wymagane do wypłaty nagrody.
6. W sprawach ochrony swoich danych osobowych Uczestnicy mogą się kontaktować z:
7. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych AGH pod adresem email: iodo@agh.edu.pl pod numerem telefonu 12 617-53-25.
8. Dane Uczestników będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia konkursu w ramach wydarzenia IT IS ME - festiwal innowacji studenckich. Dane będą przetwarzane w trybie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie zgody Uczestników, a w przypadku wypłaty nagrody również w trybie art. 6 ust. 1 lit. c) - przetwarzanie jest niezbędne dla wypełnienia przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych (w tym przypadku podatkowych).
9. Okres przechowywania danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Administratorzy będą przetwarzać dane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych powyżej lub do czasu wycofania zgody przez Uczestnika.
10. Odbiorcami danych osobowych Uczestników mogą być:
11. podmioty, wobec których Administrator jest zobowiązany do przekazania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
12. podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi w zakresie niezbędnym dla realizacji celów w związku z którymi przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe,
13. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem.
14. Prawa osób, których dane dotyczą:
15. Uczestnicy posiadają prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w przypadkach i na warunkach określonych w RODO;
16. Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie art. 77 RODO (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie).
17. Podanie danych osobowych jest w pełni dobrowolne, jednak niezbędne uczestnictwa w Konkursie.
18. W związku z przetwarzaniem danych Uczestników nie będą podejmowane wobec nich decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
§ 5
[Postanowienia końcowe]
1. Wszelkie decyzje w kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie podejmuje Organizator.
2. Sprawy sporne wynikłe na tle zapisów Regulaminu rozstrzyga Organizator.
Wersja Regulaminu obowiązująca do 11.08.2022
§ 1
[Postanowienia ogólne]
§ 2
[Konkurs studenckich innowacji]
§ 3
[Ochrona danych osobowych]
§ 4
[Postanowienia końcowe]